logo
امروز : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۴۱۳۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فیلم؛

تفکر شهید یوسفی در کتاب «پاییز آمد»

تفکر-شهید-یوسفی-در-کتاب-«پاییز-آمد»-
کتاب «پاییز آمد» تنها یک روایت تاریخی نیست، بلکه روایتی شخصی و عاطفی از دوران آشنایی و زندگی مشترک شهید یوسفی با همسرش است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ کتاب «پاییز آمد» تنها یک روایت تاریخی نیست، بلکه روایتی شخصی و عاطفی از دوران آشنایی و زندگی مشترک شهید یوسفی با همسرش است. این روایت، به خواننده این امکان را می‌دهد که با ابعاد شخصیتی این شهید و همسرش بیش‌تر آشنا شود.

بیشتر بخوانید

فخرالسادات موسوی، همسر شهید احمد یوسفی در گفتگو با موج‌رسا گفت: نویسنده بر این نکته تأکید می‌کند که سبک زندگی به تصویر کشیده شده در این کتاب، نمادین از یک سبک زندگی اسلامی است. این سبک زندگی، بر پایه ارزش‌هایی چون ایثار، فداکاری، عشق به وطن و ولایت‌مداری استوار است.

وی بیان داشت: یکی از چالش‌های مهمی که در زندگی رزمندگان وجود داشت، تضاد میان عشق به خانواده و دفاع از آرمان‌های انقلاب بود. نویسنده به خوبی این تضاد را به تصویر کشیده و نشان داده است که چگونه رزمندگان با وجود علاقه شدید به خانواده، برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی، از جان خود گذشتند.

همسر شهید احمد یوسفی بیان داشت: رزمندگان در شرایط جنگی، مجبور بودند اولویت‌های خود را تغییر دهند. دفاع از اسلام و انقلاب، بر سایر امور از جمله زندگی شخصی، اولویت پیدا می‌کرد.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر